TIP trgovina, inženiring,
proizvodnja, d.o.o. Medvode

Ljudje imamo različne učne stile – nekateri najbolje pomnimo s poslušanjem, drugi z branjem, tretji pa potrebujemo fizično aktivnost, da kar najhitreje osvojimo določena znanja. A ne glede na najboljši stil učenja, je tabla vedno v pomoč prav vsem. Eden izmed najbolj priljubljenih in najstarejših učnih pripomočkov, ki ga sodobna tehnologija še ni mogla nadomestiti, daje tako prostor za ustvarjanje in hkrati deljenje znanja, idej in razmišljanj.

Navajamo tri najpogostejše razloge, zakaj bi morali imeti table v vašem učnem in ustvarjalnem prostoru:

 

  1. Table so vsestransko uporaben učni pripomoček

V procesu sodelovanja posameznikov ali ekip je pisanje idej, sprememb ali novosti vsem v veliko pomoč. Na ta način lahko vidijo napisane rešitve, narišejo proces ustvarjanja ideje ali prostor uporabijo za razvoj ideje med deležniki. Vsi ti načini so uporabni predvsem za vizualne tipe učenja, seveda pa pisanje pripomore pri pomnenju tudi pri kinestetičnih tipih učenja. V nasprotju s papirjem tabla vedno omogoča hitro brisanje, urejanje in spreminjanje napisanega gradiv, idej in skic.

Po naših izkušnjah se table uporabljajo v zelo različne namene, in sicer:

  • za agilne procese v mladih in razvojno usmerjenih podjetjih,
  • za različna poročanja in preglednost kazalnikov,
  • za razvoj idej in risanje procesov v visokotehnoloških in programerskih podjetjih,
  • za deljenje znanja na hodnikih šol.

 

  1. Skozi ustvarjanje na tablo se lahko gradi kultura v organizaciji

Tabla kot prostor za pisanje in risanje omogoča hkratno delovanje več različnih oseb in poljubno deljenje znanja ali ustvarjanja idej neodvisno od časa in števila vključenih oseb. Kljub široki uporabi računalniške tehnologije so naše stranke tudi velika programerska podjetja, ki za kreiranje idej in za povezovanje med timi uporabljajo različne table z večjimi površinami. Te jim nudijo prostor za kreativno ustvarjanje, sprotno brisanje in pisanje in deljenje napisnega med različnimi osebami vključenimi v celoten proces in omogočajo hkratno vključevanj večjega števila ljudi. S tem se zaposleni med seboj v procesu povežejo in ustvarjajo tesnejše in hkrati pristnejše odnose.

 

  1. Table omogočajo učencem deljenje mnenje in pogledov

Običajno smo navajeni, da na table pišemo v šolah, pri pouku, da jih uporabljajo predvsem učitelji in učenci  takrat, ko je potrebno to zaradi zahtev in želja učiteljev. Pa vendar se tudi v šolah spreminjajo načini aktivacije učencev. Eden izmed zadnjih naših večjih projektov je bila montaža tabel v OŠ Fužine, kjer smo poleg tabel v razredu izdelali tudi table, ki smo jih postavili na hodnike šole in pred vhode učilnic. Te table so namenjene deljenju informacij, idej, znanja in razmišljanj med učenci in s tem spodbujajo k večjemu vključevanju učencev pri ustvarjanju šolskega okolja.

 M M 6025

Črna tabla na hodniku pred vhodom v učilnico v OŠ Fužine.

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.